Skontaktuj si臋 z nami 禄    馃摓 Infolinia: 85 7434 288    馃摟 E-mail: sklep@halogen.pl
鉁旓笍 89.000 pozytywnych opinii   鉁旓笍 Darmowa dostawa od 490 z艂   鉁旓笍 14 dni na zwrot
do kasy suma: 0,00聽z艂
聽Opinie i certyfikaty


Ceneo Opinie

Opineo opinie

艢wiadectwo Zgodno艣ci Regulaminu

Rzetelna Firma

Firma Godna Zaufania

Producenci
Paczkomaty InPost

Inpost Paczkomaty

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Halogen.pl

okre艣laj膮cy m.in. zasady zawierania um贸w sprzeda偶y poprzez Sklep, zawieraj膮cy najwa偶niejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta



Postanowienia dotycz膮ce Przedsi臋biorcy uprzywilejowanego鈥痬aj膮 zastosowanie do um贸w zawartych od dnia 1 stycznia 2021鈥痳.



SPIS TRE艢CI
搂 1 Definicje
搂 2 Kontakt ze Sprzedawc膮
搂 3 Wymogi techniczne
搂 4 Zakupy w Sklepie
搂 5 P艂atno艣ci
搂 6 Realizacja zam贸wienia
搂 7 Prawo odst膮pienia od umowy
搂 8 Wyj膮tki od prawa odst膮pienia od umowy
搂 9 Reklamacje
搂 10 Dane osobowe
搂 11 Zastrze偶enia
Za艂膮cznik nr 1: Wz贸r formularza odst膮pienia od umowy

搂 1 DEFINICJE

Dni robocze 鈥 dni od poniedzia艂ku do pi膮tku za wyj膮tkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konsument 鈥 konsument w rozumieniu przepis贸w Kodeksu cywilnego.
Konto 鈥 uregulowana odr臋bnym regulaminem nieodp艂atna funkcja Sklepu (us艂uga 艣wiadczona drog膮 elektroniczn膮), dzi臋ki kt贸rej Kupuj膮cy mo偶e za艂o偶y膰 w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupuj膮cy 鈥 ka偶dy podmiot kupuj膮cy w Sklepie.
Kupuj膮cy uprzywilejowany 鈥 Konsument lub Przedsi臋biorca uprzywilejowany.
Przedsi臋biorca uprzywilejowany 鈥 osoba fizyczna zawieraj膮ca ze Sprzedawc膮 umow臋 bezpo艣rednio zwi膮zan膮 z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮, ale nieposiadaj膮c膮 dla niej charakteru zawodowego (definicja obowi膮zuje dla um贸w zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Regulamin 鈥 niniejszy regulamin.
Sklep 鈥 sklep internetowy Halogen.pl prowadzony przez Sprzedawc臋 pod adresem https://halogen.pl.
Sprzedawca 鈥 Andrzej Markowski, przedsi臋biorca prowadz膮cy dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 pod firm膮 LUNA Andrzej Markowski, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej prowadzonej przez ministra w艂a艣ciwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej, NIP 5421010926, nr REGON 050223416, ul.W艂. Reymonta 1A.

搂 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWC膭

  1. Adres pocztowy: ul.W艂. Reymonta 1A
  2. Adres e-mail: sklep@halogen.pl
  3. Telefon: 857434288

搂 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawid艂owego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urz膮dzenie z dost臋pem do Internetu
    • przegl膮darka internetowa obs艂uguj膮ca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla z艂o偶enia zam贸wienia w Sklepie, poza wymogami okre艣lonymi w ust. 1, niezb臋dne jest aktywne konto e-mail.

搂 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny towar贸w widoczne w Sklepie s膮 ca艂kowitymi cenami za towar.
  2. Sprzedawca zwraca uwag臋, 偶e na ca艂kowit膮 cen臋 zam贸wienia sk艂adaj膮 si臋 wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, je艣li w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia towar nale偶y doda膰 do koszyka w Sklepie.
  4. Nast臋pnie Kupuj膮cy wybiera z dost臋pnych w Sklepie: spos贸b dostawy towaru oraz metod臋 p艂atno艣ci za zam贸wienie, a tak偶e podaje dane niezb臋dne do zrealizowania z艂o偶onego zam贸wienia.
  5. Zam贸wienie zostaje z艂o偶one w momencie potwierdzenia jego tre艣ci i zaakceptowania Regulaminu przez Kupuj膮cego.
  6. Z艂o偶enie zam贸wienia jest to偶same z zawarciem umowy sprzeda偶y pomi臋dzy Kupuj膮cym a Sprzedawc膮.
  7. Sprzedawca przeka偶e Kupuj膮cemu uprzywilejowanemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzeda偶y na trwa艂ym no艣niku najp贸藕niej w momencie dostarczenia towaru.
  8. Kupuj膮cy mo偶e zarejestrowa膰 si臋 w Sklepie, tj. za艂o偶y膰 w nim Konto, lub dokonywa膰 zakup贸w bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy ka偶dym ewentualnym zam贸wieniu.

搂 5 P艁ATNO艢CI

  1. Za z艂o偶one zam贸wienie mo偶na zap艂aci膰, w zale偶no艣ci od wyboru Kupuj膮cego:
    1. zwyk艂ym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    2. za pomoc膮 karty p艂atniczej:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    3. za po艣rednictwem platformy p艂atniczej:
      • P艂atno艣ci Shoper
    4. za pobraniem, tj. kart膮 lub got贸wk膮 w momencie dostarczenia towaru do Kupuj膮cego;
    5. got贸wk膮 w momencie odbioru osobistego towaru.
  2. W przypadku wybrania p艂atno艣ci za po艣rednictwem platformy p艂atniczej P艂atno艣ci Shoper, podmiotem 艣wiadcz膮cym obs艂ug臋 p艂atno艣ci online jest Blue Media S.A.
  3. W przypadku wybrania przez Kupuj膮cego p艂atno艣ci z g贸ry, za zam贸wienie nale偶y zap艂aci膰 w terminie 7 Dni roboczych od z艂o偶enia zam贸wienia.
  4. Sprzedawca informuje, 偶e w przypadku niekt贸rych metod p艂atno艣ci, ze wzgl臋du na ich specyfik臋, op艂acenie zam贸wienia t膮 metod膮 jest mo偶liwe wy艂膮cznie bezpo艣rednio po z艂o偶eniu zam贸wienia.

搂 6 REALIZACJA ZAM脫WIENIA

  1. Sprzedawca jest obowi膮zany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zam贸wienia wskazany jest w Sklepie.
  3. W przypadku, gdy Kupuj膮cy wybra艂 p艂atno艣膰 z g贸ry za zam贸wienie, Sprzedawca przyst膮pi do realizacji zam贸wienia po jego op艂aceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zam贸wienia Kupuj膮cy zakupi艂 towary o r贸偶nym terminie realizacji, zam贸wienie zostanie zrealizowane w terminie w艂a艣ciwym dla towaru o najd艂u偶szym terminie.
  5. Towar dostarczany jest wy艂膮cznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane s膮 w zale偶no艣ci od tego jak膮 metod臋 dostawy wybra艂 Kupuj膮cy:
    1. Za po艣rednictwem firmy kurierskiej
    2. Do paczkomat贸w InPost
  7. Kupuj膮cy mo偶e odebra膰 towar osobi艣cie w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia.
  8. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupuj膮cego, towar b臋dzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zam贸wienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskaza艂 termin wys艂ania towaru 鈥 w tym terminie.

搂 7 PRAWO ODST膭PIENIA OD UMOWY

  1. Kupuj膮cy uprzywilejowany ma prawo odst膮pi膰 od umowy zawartej ze Sprzedawc膮 za po艣rednictwem Sklepu, z zastrze偶eniem 搂 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odst膮pienia od umowy wygasa po up艂ywie 14 dni od dnia:
    1. w kt贸rym Kupuj膮cy uprzywilejowany wszed艂 w posiadanie towaru lub w kt贸rym osoba trzecia inna ni偶 przewo藕nik i wskazana przez Kupuj膮cego uprzywilejowanego wesz艂a w posiadanie tego towaru;
    2. w kt贸rym Kupuj膮cy uprzywilejowany wszed艂 w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w kt贸rym osoba trzecia, inna ni偶 przewo藕nik i wskazana przez Kupuj膮cego uprzywilejowanego, wesz艂a w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowi膮zuj膮cej do przeniesienia w艂asno艣ci wielu rzeczy, kt贸re dostarczane s膮 osobno.
  3. Aby Kupuj膮cy uprzywilejowany m贸g艂 skorzysta膰 z prawa odst膮pienia od umowy musi poinformowa膰 Sprzedawc臋, korzystaj膮c z danych podanych w 搂 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odst膮pieniu od umowy w drodze jednoznacznego o艣wiadczenia (na przyk艂ad pismo wys艂ane poczt膮 lub informacja przekazana poczt膮 elektroniczn膮).
  4. Kupuj膮cy uprzywilejowany mo偶e skorzysta膰 z wzoru formularza odst膮pienia od umowy umieszczonego na ko艅cu Regulaminu, jednak nie jest to obowi膮zkowe.
  5. Aby zachowa膰 termin do odst膮pienia od umowy wystarczy, 偶e Kupuj膮cy uprzywilejowany wy艣le informacj臋 dotycz膮c膮 wykonania przys艂uguj膮cego mu prawa odst膮pienia od umowy przed up艂ywem terminu do odst膮pienia od umowy.

    SKUTKI ODST膭PIENIA OD UMOWY
  6. W przypadku odst膮pienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupuj膮cemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego p艂atno艣ci, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyj膮tkiem dodatkowych koszt贸w wynikaj膮cych z wybranego przez Kupuj膮cego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b dostarczenia oferowany przez Sprzedawc臋), niezw艂ocznie, a w ka偶dym przypadku nie p贸藕niej ni偶 14 dni od dnia, w kt贸rym Sprzedawca zosta艂 poinformowany o decyzji Kupuj膮cego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odst膮pienia od umowy.
  7. Zwrotu p艂atno艣ci Sprzedawca dokona przy u偶yciu takich samych sposob贸w p艂atno艣ci, jakie zosta艂y przez Kupuj膮cego uprzywilejowanego u偶yte w pierwotnej transakcji, chyba 偶e Kupuj膮cy uprzywilejowany zgodzi si臋 na inne rozwi膮zanie, w ka偶dym przypadku Kupuj膮cy uprzywilejowany nie poniesie 偶adnych op艂at w zwi膮zku z tym zwrotem.
  8. Sprzedawca mo偶e wstrzyma膰 si臋 ze zwrotem p艂atno艣ci do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odes艂ania, w zale偶no艣ci od tego, kt贸re zdarzenie nast膮pi wcze艣niej.
  9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul.W艂. Reymonta 1A niezw艂ocznie, a w ka偶dym razie nie p贸藕niej ni偶 14 dni od dnia, w kt贸rym Kupuj膮cy uprzywilejowany poinformowa艂 Sprzedawc臋 o odst膮pieniu od umowy sprzeda偶y. Termin jest zachowany, je偶eli Kupuj膮cy uprzywilejowany ode艣le towar przed up艂ywem terminu 14 dni.
  10. Kupuj膮cy uprzywilejowany ponosi bezpo艣rednie koszty zwrotu towaru.
  11. Kupuj膮cy uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie warto艣ci towaru wynikaj膮ce z korzystania z niego w spos贸b inny ni偶 by艂o to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  12. Je艣li towar ze wzgl臋du na sw贸j charakter nie mo偶e zosta膰 odes艂any w zwyk艂ym trybie poczt膮, Kupuj膮cy uprzywilejowany r贸wnie偶 b臋dzie musia艂 ponie艣膰 bezpo艣rednie koszty zwrotu towar贸w. O szacowanej wysoko艣ci tych koszt贸w Kupuj膮cy uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawc臋 w opisie towaru w Sklepie lub podczas sk艂adania zam贸wienia.
  13. W przypadku wyst膮pienia konieczno艣ci zwrotu 艣rodk贸w za transakcj臋 dokonan膮 przez Kupuj膮cego uprzywilejowanego kart膮 p艂atnicz膮, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty p艂atniczej.

搂 8 WYJ膭TKI OD PRAWA ODST膭PIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odst膮pienia od umowy zawartej na odleg艂o艣膰, o kt贸rym mowa w 搂 7 Regulaminu, nie przys艂uguje w odniesieniu do umowy:
    1. w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed艂ug specyfikacji Kupuj膮cego uprzywilejowanego lub s艂u偶膮ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest rzecz ulegaj膮ca szybkiemu zepsuciu lub maj膮ca kr贸tki termin przydatno艣ci do u偶ycia;
    3. w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapiecz臋towanym opakowaniu, kt贸rej po otwarciu opakowania nie mo偶na zwr贸ci膰 ze wzgl臋du na ochron臋 zdrowia lub ze wzgl臋d贸w higienicznych, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu;
    4. w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 rzeczy, kt贸re po dostarczeniu, ze wzgl臋du na sw贸j charakter, zostaj膮 nieroz艂膮cznie po艂膮czone z innymi rzeczami;
    5. w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 nagrania d藕wi臋kowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapiecz臋towanym opakowaniu, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dziennik贸w, periodyk贸w lub czasopism, z wyj膮tkiem umowy o prenumerat臋;
    7. w kt贸rej cena lub wynagrodzenie zale偶y od waha艅 na rynku finansowym, nad kt贸rymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i kt贸re mog膮 wyst膮pi膰 przed up艂ywem terminu do odst膮pienia od umowy.

搂 9 REKLAMACJE

  1. W przypadku wyst膮pienia wady towaru Konsument ma mo偶liwo艣膰 reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym r臋kojmi lub gwarancji, o ile gwarancja zosta艂a udzielona.
  2. Korzystaj膮c z r臋kojmi Konsument mo偶e, na zasadach oraz w terminach okre艣lonych w Kodeksie cywilnym:
    1. z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o obni偶eniu ceny,
    2. przy wadzie istotnej - z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy,
    3. 偶膮da膰 wymiany rzeczy na woln膮 od wad,
    4. 偶膮da膰 usuni臋cia wady.
  3. Sprzedawca prosi o sk艂adanie reklamacji na podstawie r臋kojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w 搂 2 Regulaminu.
  4. Je艣li oka偶e si臋, 偶e dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Konsument jest zobowi膮zany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres ul.W艂. Reymonta 1A.
  5. Je艣li na towar zosta艂a udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a tak偶e o jej warunkach, jest dost臋pna w opisie produktu w Sklepie.
  6. Reklamacje dotycz膮ce dzia艂ania Sklepu nale偶y kierowa膰 na adres e-mail wskazany w 搂 2 Regulaminu.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawc臋 nast膮pi w terminie do 14 dni.

    POZAS膭DOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZE艃
  8. W przypadku, gdy post臋powanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument mo偶e skorzysta膰 m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez w艂a艣ciwy terenowo Wojew贸dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do kt贸rego nale偶y si臋 zwr贸ci膰 z wnioskiem o mediacj臋. Co do zasady post臋powanie jest bezp艂atne. Wykaz Inspektorat贸w znajduje si臋 tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy w艂a艣ciwego terenowo sta艂ego polubownego s膮du konsumenckiego dzia艂aj膮cego przy Wojew贸dzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do kt贸rego nale偶y z艂o偶y膰 wniosek o rozpatrzenie sprawy przed s膮dem polubownym. Co do zasady post臋powanie jest bezp艂atne. Wykaz s膮d贸w dost臋pny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezp艂atnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsument贸w;
    4. internetowej platformy ODR dost臋pnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

搂 10 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupuj膮cego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawc臋 鈥 w tym o pozosta艂ych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a tak偶e o odbiorcach danych 鈥 znajduj膮 si臋 w dost臋pnej w Sklepie Polityce prywatno艣ci 鈥 ze wzgl臋du na zasad臋 przejrzysto艣ci, zawart膮 w og贸lnym rozporz膮dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych 鈥 鈥RODO鈥.
  2. Celem przetwarzania danych Kupuj膮cego przez Sprzedawc臋, podanych przez Kupuj膮cego w zwi膮zku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zam贸wie艅. Podstaw膮 przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • umowa lub dzia艂ania podejmowane na 偶膮danie Kupuj膮cego, zmierzaj膮ce do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ci膮偶膮cy na Sprzedawcy obowi膮zek prawny zwi膮zany z rachunkowo艣ci膮 (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
    • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegaj膮cy na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszcze艅 (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupuj膮cego jest dobrowolne, ale jednocze艣nie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemo偶liwi zawarcie umowy w Sklepie.
  4. Dane Kupuj膮cego podane w zwi膮zku z zakupami w Sklepie b臋d膮 przetwarzane do momentu, w kt贸rym:
    1. przestanie obowi膮zywa膰 umowa zawarta mi臋dzy Kupuj膮cym a Sprzedawc膮;
    2. na Sprzedawcy przestanie ci膮偶y膰 obowi膮zek prawny, zobowi膮zuj膮cy go do przetwarzania danych Kupuj膮cego;
    3. ustanie mo偶liwo艣膰 dochodzenia roszcze艅 przez Kupuj膮cego lub Sprzedawc臋, zwi膮zanych z umow膮 zawart膮 przez Sklep;
    4. zostanie przyj臋ty sprzeciw Kupuj膮cego wobec przetwarzania jego danych osobowych 鈥 w przypadku gdy podstaw膮 przetwarzania danych by艂 uzasadniony interes Sprzedawcy
    鈥 w zale偶no艣ci od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nast膮pi najp贸藕niej.
  5. Kupuj膮cemu przys艂uguje prawo 偶膮dania:
    1. dost臋pu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usuni臋cia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a tak偶e prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn zwi膮zanych ze szczeg贸ln膮 sytuacj膮 Kupuj膮cego 鈥 wobec przetwarzania dotycz膮cych go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Kupuj膮cy powinien skontaktowa膰 si臋 ze Sprzedawc膮 przy wykorzystaniu danych z 搂 2 Regulaminu.
  7. W przypadku gdy Kupuj膮cy uzna, 偶e jego dane s膮 przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupuj膮cy mo偶e z艂o偶y膰 skarg臋 do Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych.

搂 11 ZASTRZE呕ENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupuj膮cego tre艣ci o charakterze bezprawnym.
  2. Ka偶dorazowo sk艂adane w Sklepie zam贸wienie stanowi odr臋bn膮 umow臋 sprzeda偶y i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zam贸wienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane s膮 w j臋zyku polskim.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupuj膮cym nieb臋d膮cym Kupuj膮cym uprzywilejowanym, s膮dem w艂a艣ciwym b臋dzie s膮d w艂a艣ciwy dla siedziby Sprzedawcy.
  5. Wszelka odpowiedzialno艣膰 Sprzedawcy w stosunku do Kupuj膮cego nieb臋d膮cego Kupuj膮cym uprzywilejowanym, w granicach prawem dopuszczonych, jest wy艂膮czona.
  6. Odpowiedzialno艣膰 z tytu艂u r臋kojmi wzgl臋dem Przedsi臋biorcy uprzywilejowanego jest wy艂膮czona.


Za艂膮cznik nr 1 do Regulaminu

Poni偶ej znajduje si臋 wz贸r formularza odst膮pienia od umowy, z kt贸rego Konsument lub Przedsi臋biorca uprzywilejowany mo偶e, ale nie musi skorzysta膰:



WZ脫R FORMULARZA ODST膭PIENIA OD UMOWY
(formularz ten nale偶y wype艂ni膰 i odes艂a膰 tylko w przypadku ch臋ci odst膮pienia od umowy)

LUNA Andrzej Markowski
ul.W艂. Reymonta 1A
adres e-mail: sklep@halogen.pl

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuj臋/informujemy(*) o moim/naszym odst膮pieniu od umowy sprzeda偶y nast臋puj膮cych rzeczy(*) / o 艣wiadczenie nast臋puj膮cej us艂ugi(*):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

..............................................................................................................................................................................

- Imi臋 i nazwisko Konsumenta(-贸w) / Przedsi臋biorcy(-贸w) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

- Adres Konsumenta(-贸w) / Przedsi臋biorcy(-贸w) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-贸w) / Przedsi臋biorcy(-贸w) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko je偶eli formularz jest przesy艂any w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skre艣li膰.

Regulamin konta

w sklepie Halogen.pl



Postanowienia dotycz膮ce Przedsi臋biorcy uprzywilejowanego maj膮 zastosowanie do um贸w zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.



SPIS TRE艢CI
搂 1 Definicje
搂 2 Kontakt ze Sprzedawc膮
搂 3 Wymogi techniczne
搂 4 Konto
搂 5 Reklamacje
搂 6 Dane osobowe
搂 7 Zastrze偶enia

搂 1 DEFINICJE

Konsument 鈥 konsument w rozumieniu przepis贸w Kodeksu cywilnego.
Konto 鈥 uregulowana w niniejszym regulaminie nieodp艂atna funkcja Sklepu (us艂uga), dzi臋ki kt贸rej Kupuj膮cy mo偶e za艂o偶y膰 w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupuj膮cy - ka偶dy podmiot kupuj膮cy w Sklepie.
Kupuj膮cy uprzywilejowany 鈥 Konsument lub Przedsi臋biorca uprzywilejowany.
Przedsi臋biorca uprzywilejowany 鈥 osoba fizyczna zawieraj膮ca ze Sprzedawc膮 umow臋 bezpo艣rednio zwi膮zan膮 z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮, ale nieposiadaj膮c膮 dla niej charakteru zawodowego (definicja obowi膮zuje dla um贸w zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Sklep 鈥 sklep internetowy Halogen.pl prowadzony przez Sprzedawc臋 pod adresem https://halogen.pl
Sprzedawca - Andrzej Markowski, przedsi臋biorca prowadz膮cy dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 pod firm膮 LUNA Andrzej Markowski, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej prowadzonej przez ministra w艂a艣ciwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej, NIP 5421010926, nr REGON 050223416, ul.W艂. Reymonta 1A.

搂 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWC膭

  1. Adres pocztowy: ul.W艂. Reymonta 1A
  2. Adres e-mail: sklep@halogen.pl
  3. Telefon: 857434288

搂 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawid艂owego funkcjonowania i za艂o偶enia Konta potrzebne jest:
    • aktywne konto e-mail
    • urz膮dzenie z dost臋pem do Internetu
    • przegl膮darka internetowa obs艂uguj膮ca JavaScript i pliki cookies

搂 4 KONTO

  1. Za艂o偶enie Konta jest ca艂kowicie dobrowolne i zale偶ne od woli Kupuj膮cego.
  2. Konto daje Kupuj膮cemu dodatkowe mo偶liwo艣ci, takie jak: przegl膮danie historii zam贸wie艅 z艂o偶onych przez Kupuj膮cego w Sklepie, sprawdzenie statusu zam贸wienia czy samodzielna edycja danych Kupuj膮cego.
  3. W celu za艂o偶enia Konta nale偶y wype艂ni膰 stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie za艂o偶enia Konta zawierana jest na czas nieokre艣lony pomi臋dzy Kupuj膮cym a Sprzedawc膮 umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
  5. Kupuj膮cy mo偶e bez ponoszenia jakichkolwiek koszt贸w w ka偶dym czasie zrezygnowa膰 z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta nale偶y wys艂a膰 swoj膮 rezygnacj臋 do Sprzedawcy na adres e-mail: sklep@halogen.pl, czego skutkiem b臋dzie niezw艂oczne usuni臋cie Konta oraz rozwi膮zanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

搂 5 REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotycz膮ce funkcjonowania Konta nale偶y kierowa膰 na adres e-mail sklep@halogen.pl.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawc臋 nast膮pi w terminie do 14 dni.

    POZAS膭DOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZE艃
  3. W przypadku gdy post臋powanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument mo偶e skorzysta膰 m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez w艂a艣ciwy terenowo Wojew贸dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do kt贸rego nale偶y si臋 zwr贸ci膰 z wnioskiem o mediacj臋. Co do zasady post臋powanie jest bezp艂atne. Wykaz Inspektorat贸w znajduje si臋 tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy w艂a艣ciwego terenowo sta艂ego polubownego s膮du konsumenckiego dzia艂aj膮cego przy Wojew贸dzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do kt贸rego nale偶y z艂o偶y膰 wniosek o rozpatrzenie sprawy przed s膮dem polubownym. Co do zasady post臋powanie jest bezp艂atne. Wykaz s膮d贸w dost臋pny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezp艂atnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsument贸w;
    4. internetowej platformy ODR dost臋pnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

搂 6 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupuj膮cego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawc臋 鈥 w tym o pozosta艂ych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a tak偶e o odbiorcach danych, znajduj膮 si臋 w dost臋pnej w Sklepie Polityce prywatno艣ci 鈥 ze wzgl臋du na zasad臋 przejrzysto艣ci, zawart膮 w og贸lnym rozporz膮dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych 鈥 鈥RODO鈥.
  2. Celem przetwarzania danych Kupuj膮cego jest prowadzenie Konta. Podstaw膮 przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o 艣wiadczenie us艂ugi lub dzia艂ania podejmowane na 偶膮danie Kupuj膮cego, zmierzaj膮ce do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a tak偶e prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegaj膮cy na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszcze艅 (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupuj膮cego jest dobrowolne, ale jednocze艣nie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, 偶e Sprzedawca nie b臋dzie m贸g艂 艣wiadczy膰 us艂ugi prowadzenia Konta.
  4. Dane Kupuj膮cego b臋d膮 przetwarzane do momentu, w kt贸rym:
    1. Konto zostanie usuni臋te przez Kupuj膮cego lub Sprzedawc臋 na 偶膮danie Kupuj膮cego
    2. ustanie mo偶liwo艣膰 dochodzenia roszcze艅 przez Kupuj膮cego lub Sprzedawc臋, zwi膮zanych z Kontem;
    3. zostanie przyj臋ty sprzeciw Kupuj膮cego wobec przetwarzania jego danych osobowych 鈥 w przypadku gdy podstaw膮 przetwarzania danych by艂 uzasadniony interes Sprzedawcy
    鈥 w zale偶no艣ci od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nast膮pi najp贸藕niej.
  5. Kupuj膮cemu przys艂uguje prawo 偶膮dania:
    1. dost臋pu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usuni臋cia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a tak偶e prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn zwi膮zanych ze szczeg贸ln膮 sytuacj膮 Kupuj膮cego 鈥 wobec przetwarzania dotycz膮cych go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Kupuj膮cy powinien skontaktowa膰 si臋 ze Sprzedawc膮.
  7. W przypadku gdy Kupuj膮cy uzna, 偶e jego dane s膮 przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupuj膮cy mo偶e z艂o偶y膰 skarg臋 do Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych.

搂 7 ZASTRZE呕ENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupuj膮cego tre艣ci o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w j臋zyku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia wa偶nych przyczyn, o kt贸rych mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
  4. Wa偶nymi przyczynami, o kt贸rych mowa w ust. 3 s膮:
    1. konieczno艣膰 dostosowania Sklepu do przepis贸w prawa maj膮cych zastosowanie do dzia艂alno艣ci Sklepu
    2. poprawa bezpiecze艅stwa 艣wiadczonej us艂ugi
    3. zmiana funkcjonalno艣ci Konta wymagaj膮ca modyfikacji regulaminu Konta.
  5. Kupuj膮cy zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w 偶ycie za po艣rednictwem wiadomo艣ci e-mail wys艂anej na przypisany do Konta adres.
  6. W przypadku gdy Kupuj膮cy nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformowa膰 o tym Sprzedawc臋 poprzez wys艂anie odpowiedniej wiadomo艣ci na adres e-mail Sprzedawcy sklep@halogen.pl, czego skutkiem b臋dzie rozwi膮zanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwil膮 wej艣cia w 偶ycie planowanej zmiany lub wcze艣niej, je艣li Kupuj膮cy zg艂osi takie 偶膮danie.
  7. W sytuacji gdy Kupuj膮cy nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wej艣cia jej w 偶ycie przyjmuje si臋, 偶e akceptuje j膮, co nie stanowi 偶adnej przeszkody do rozwi膮zania umowy w przysz艂o艣ci.
  8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupuj膮cym nieb臋d膮cym Kupuj膮cym uprzywilejowanym, s膮dem w艂a艣ciwym b臋dzie s膮d w艂a艣ciwy dla siedziby Sprzedawcy.





Regulamin newslettera

sklepu Halogen.pl



Postanowienia dotycz膮ce Przedsi臋biorcy uprzywilejowanego maj膮 zastosowanie do um贸w zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.



SPIS TRE艢CI
搂 1 Definicje
搂 2 Newsletter
搂 3 Reklamacje
搂 4 Dane osobowe
搂 5 Postanowienia ko艅cowe

搂 1 DEFINICJE

Konsument 鈥 konsument w rozumieniu przepis贸w Kodeksu cywilnego.
Newsletter 鈥 nieodp艂atnie 艣wiadczona drog膮 elektroniczn膮 us艂uga, dzi臋ki kt贸rej Us艂ugobiorca mo偶e otrzymywa膰 od Us艂ugodawcy drog膮 elektroniczn膮 uprzednio zam贸wione wiadomo艣ci dotycz膮ce Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowo艣ciach w Sklepie.
Przedsi臋biorca uprzywilejowany鈥- osoba fizyczna zawieraj膮ca z鈥疷s艂ugodawc膮鈥痷mow臋鈥痓ezpo艣rednio zwi膮zan膮 z jej dzia艂alno艣ci膮鈥痝ospodarcz膮,鈥痑le鈥痭ieposiadaj膮c膮 dla niej charakteru zawodowego鈥(definicja obowi膮zuje鈥痙la um贸w zawartych鈥痮d鈥痙nia 1 stycznia 2021 r.).鈥
Sklep 鈥 sklep internetowy Halogen.pl prowadzony przez Us艂ugodawc臋 pod adresem https://halogen.pl
Us艂ugobiorca - ka偶dy podmiot korzystaj膮cy z us艂ugi Newsletter.
Us艂ugobiorca鈥痷przywilejowany鈥 鈥 Konsument lub Przedsi臋biorca uprzywilejowany.鈥
Us艂ugodawca - Andrzej Markowski, przedsi臋biorca prowadz膮cy dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 pod firm膮 LUNA Andrzej Markowski, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej prowadzonej przez ministra w艂a艣ciwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej, NIP 5421010926, nr REGON 050223416, ul.W艂. Reymonta 1A.

搂 2 Newsletter

  1. Us艂ugobiorca mo偶e dobrowolnie skorzysta膰 z us艂ugi Newsletter.
  2. Dla skorzystania z us艂ugi Newsletter niezb臋dne jest urz膮dzenie z przegl膮dark膮 internetow膮 w najnowszej wersji, obs艂uguj膮c膮 JavaScript oraz pliki cookies, z dost臋pem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
  3. Wiadomo艣ci e-mail wysy艂ane w ramach tej us艂ugi wysy艂ane b臋d膮 na adres e-mail podany przez Us艂ugobiorc臋 w momencie zapisywania si臋 do Newslettera.
  4. Us艂ugobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania si臋 do us艂ugi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie sw贸j adres e-mail, na kt贸ry chce otrzymywa膰 wiadomo艣ci przesy艂ane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o 艣wiadczenie us艂ugi, a Us艂ugodawca rozpocznie jej 艣wiadczenie na rzecz Us艂ugobiorcy 鈥 z zastrze偶eniem ust. 5.
  5. W celu w艂a艣ciwej realizacji us艂ugi Newslettera, Us艂ugobiorca jest obowi膮zany poda膰 sw贸j prawid艂owy adres e-mail.
  6. W wiadomo艣ciach wysy艂anych w ramach Newslettera b臋dzie znajdowa膰 si臋 informacja o mo偶liwo艣ci wypisania si臋 z niego, a tak偶e link do wypisania si臋.
  7. Us艂ugobiorca mo偶e wypisa膰 si臋 z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek koszt贸w, w ka偶dym momencie, korzystaj膮c z opcji, o kt贸rej mowa w ust. 6 lub wysy艂aj膮c wiadomo艣膰 na adres e-mail Us艂ugodawcy: sklep@halogen.pl.
  8. Skorzystanie przez Us艂ugobiorc臋 z linka do wypisania si臋 z Newslettera lub wys艂anie wiadomo艣ci z 偶膮daniem wypisania z Newslettera b臋dzie skutkowa膰 niezw艂ocznym rozwi膮zaniem umowy w zakresie 艣wiadczenia tej us艂ugi.

搂 3 Reklamacje

  1. Zg艂oszenia reklamacyjne dotycz膮ce Newslettera nale偶y zg艂asza膰 Us艂ugodawcy na adres e-mail: sklep@halogen.pl.
  2. Us艂ugodawca ustosunkuje si臋 do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zg艂oszenia reklamacyjnego.

    POZAS膭DOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZE艃
  3. W przypadku gdy post臋powanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu oczekiwanego przez Us艂ugobiorc臋 b臋d膮cego Konsumentem, Konsument mo偶e skorzysta膰 m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez w艂a艣ciwy terenowo Wojew贸dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do kt贸rego nale偶y si臋 zwr贸ci膰 z wnioskiem o mediacj臋. Co do zasady post臋powanie jest bezp艂atne. Wykaz Inspektorat贸w znajduje si臋 tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy w艂a艣ciwego terenowo sta艂ego polubownego s膮du konsumenckiego dzia艂aj膮cego przy Wojew贸dzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do kt贸rego nale偶y z艂o偶y膰 wniosek o rozpatrzenie sprawy przed s膮dem polubownym. Co do zasady post臋powanie jest bezp艂atne. Wykaz s膮d贸w dost臋pny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezp艂atnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsument贸w;
    4. internetowej platformy ODR dost臋pnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

搂 4 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Us艂ugobiorc臋 w zwi膮zku z zapisem na Newsletter jest Us艂ugodawca. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce przetwarzania danych osobowych przez Us艂ugodawc臋 鈥 w tym o pozosta艂ych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a tak偶e o odbiorcach danych, znajduj膮 si臋 w dost臋pnej w Sklepie Polityce prywatno艣ci 鈥 ze wzgl臋du na zasad臋 przejrzysto艣ci, zawart膮 w og贸lnym rozporz膮dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych 鈥 鈥RODO鈥.
  2. Celem przetwarzania danych Us艂ugobiorcy jest wysy艂ka Newslettera. Podstaw膮 przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o 艣wiadczenie us艂ugi lub dzia艂ania podejmowane na 偶膮danie Us艂ugobiorcy, zmierzaj膮ce do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a tak偶e prawnie uzasadniony interes Us艂ugodawcy, polegaj膮cy na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszcze艅 (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Us艂ugobiorc臋 jest dobrowolne, ale jednocze艣nie konieczne do 艣wiadczenia us艂ugi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, 偶e Us艂ugodawca nie b臋dzie m贸g艂 艣wiadczy膰 tej us艂ugi.
  4. Dane Us艂ugobiorcy b臋d膮 przetwarzane do momentu, w kt贸rym:
    1. Us艂ugobiorca wypisze si臋 z Newslettera;
    2. ustanie mo偶liwo艣膰 dochodzenia roszcze艅 przez Us艂ugobiorc臋 lub Us艂ugodawc臋, zwi膮zanych z Newsletterem;
    3. zostanie przyj臋ty sprzeciw Us艂ugobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych 鈥 w przypadku gdy podstaw膮 przetwarzania danych by艂 uzasadniony interes Us艂ugodawcy
    鈥 w zale偶no艣ci od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nast膮pi najp贸藕niej.
  5. Us艂ugobiorcy przys艂uguje prawo 偶膮dania:
    1. dost臋pu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usuni臋cia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a tak偶e prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn zwi膮zanych ze szczeg贸ln膮 sytuacj膮 Us艂ugobiorcy 鈥 wobec przetwarzania dotycz膮cych go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Us艂ugobiorca powinien skontaktowa膰 si臋 z Us艂ugodawc膮.
  7. W przypadku gdy Us艂ugobiorca uzna, 偶e jego dane s膮 przetwarzane niezgodnie z prawem, Us艂ugobiorca mo偶e z艂o偶y膰 skarg臋 do Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych.

搂 5 Postanowienia ko艅cowe

  1. Us艂ugodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z wa偶nych przyczyn. Jako wa偶n膮 przyczyn臋 rozumie si臋 konieczno艣膰 zmiany regulaminu spowodowan膮 modernizacj膮 us艂ugi Newsletter lub zmian膮 przepis贸w prawa, maj膮c膮 wp艂yw na 艣wiadczenie us艂ugi przez Us艂ugodawc臋.
  2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wys艂ana na adres e-mail Us艂ugobiorcy podany w momencie zapisywania si臋 do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w 偶ycie.
  3. W przypadku gdy Us艂ugobiorca nie sprzeciwi si臋 planowanym zmianom do chwili wej艣cia ich w 偶ycie, przyjmuje si臋, 偶e akceptuje je.
  4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Us艂ugobiorca powinien wys艂a膰 informacj臋 o tym na adres e-mail Us艂ugodawcy: sklep@halogen.pl, co b臋dzie skutkowa膰 rozwi膮zaniem umowy o 艣wiadczenie us艂ugi z chwil膮 wej艣cia w 偶ycie planowanych zmian.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Us艂ugobiorc臋 tre艣ci o charakterze bezprawnym.
  6. Umowa o 艣wiadczenie us艂ugi Newslettera zawierana jest w j臋zyku polskim.
  7. W przypadku Us艂ugobiorcy nieb臋d膮cego Us艂ugobiorc膮 uprzywilejowanym, s膮dem w艂a艣ciwym b臋dzie s膮d w艂a艣ciwy dla siedziby Us艂ugodawcy.
do g贸ry
Facebook      Instagram      Pinterest      YouTube
Sklep jest w trybie podgl膮du
Poka偶 pe艂n膮 wersj臋 strony
Sklep internetowy Shoper Premium